ელექტრონული სასწავლო რესურსის
რეფლექსია
კლასი :
II
რესურსის თემა: საოცარი პლანეტა _ წყვილები
რესურსის მიზანი:
მოსწავლე შეძლებს ჩვენი პლანეტის, დედამიწის , წყლის და ხმელეთის ობიექტების აღწერას
და მათ ამოცნობას.
ბუნ.დაწყ.(I).4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
·
წყლისა და ხმელეთის მნიშვნელოვანი
ობიექტების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა სახის გეგმასა და რუკაზე;
სწავლების
დაწყებით საფეხურზე მმასწავლებლები ვიყენებთ სხვადასხვა ეფექტურ მეთოდებს, ამა თუ იმ
საჭიროებიდან გამომდინარე ვქმნით სასწავლო რესურსებს.
სასწავლო ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების
დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია ,,learningApps’-ის
პროგრამაში შექმნილი რესურსი. ბუნებისმეტყველების საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,წყლის
და ხმელეთის ობიექტების“, დასრულების შემდეგ გადავწყვიტე გარდა შემაჯამებელი კითხვებისა,
მოსწავლეები გამომეცადა სხვა ფორმითაც. რესურსს დავარქვი ისეთი სათაური, რომელიც შეესაბამებოდა
მასში გამოყენებულ მასალას. რესურსისათვის გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის
მე-2 კლასის ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი,
მარინე ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი. მსგავსი
რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე ინტერნეტ სივრცეში მოთავსებული ფოტოები და სასკოლო
სახელმძღვანელოში მოცემული მასალები აღნიშნულ თემაზე.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერი და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია, თუ როგორ დაეწყვილებინათ
სურათზე წარმოდგენილი ობიექტები შესაბამის სახელწოდებებთან მაუსის საშუალებით . შეცდომის შემთხვევაში მოსინჯავდნენ
სხვა ვარიანტს. ობიექტის დასახელებას მარჯვენა კუთხეში ჰქონდა დახმარება, სადაც განმარტებული
იყო ეს სიტყვა. სწორად დაკავშირების შემთხვევაში სურათები ქრებოდნენ ეკრანიდან.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
იზო ძოწენიძე
ელექტრონული სასწავლო რესურსის
რეფლექსია
კლასი : II
რესურსის თემა: სიცოცხლის ძირითადი ნიშნები
_ვიქტორინა
რესურსის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს ორგანიზმების აღწერას და დახასიათებას ძირითადი ნიშან-თვისებების
მიხედვით; იმსჯელებს მათ თავისებურებებსა თუ სასიცოცხლო მოთხოვნილებებზე; გამოიყენებს
ნასწავლ მასალას და განიმტკიცებს ცოდნას.
საგნობრივი სტანდარტით
გათვალისწინებული მიზნები:
ბუნ.დაწყ.(I).2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ორგანიმზმების (მცენარეებისა
და ცხოველების) აღწერა და დახასიათება ძირითადი ნიშან-თვისებების მიხედვით;
·
ორგანიზმების დაჯგუფება,
ჯგუფების დახასიათება და შეადარება, მათი ტიპიური წარმომადგენლების აგებულების, ცხოველქმედებისა
და სასიცოცხლო ციკლის თავისებურებებზე მსჯელობა;
·
ორგანიზმების სასიცოცხლო
მოთხოვნილებებისა და მათზე გარემო ფაქტორების ზემოქმედების შესახებ მსჯელობა.
მე-2
კლასის მოსწავლეებთან ბუნებისმეტყველების გაკვეთილებზე აღმოვაჩინე, რომ მოსწავლეებს
უჭირდათ მასალის გაგება და დამახსოვრება. ამიტომ გადავწყვიტე ამ პრობლემის გადასაჭრელად და მათი მოტივაციის
ამაღლების მიზნით დამემზადებინა ისეთი რესურსი, რომელიც გაუიოლებდათ სწავლას და ინტერესს
აღუძრავდათ ბუნებისმეტყველების საგნის მიმართ.
სასწავლო
ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია
,,learningApps’-ის პროგრამაში შექმნილი რესურსი, რომელიც გამოვიყენე ბუნებისმეტყველების საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,სიცოცხლის
ძირითადი ნიშნები“, გავლის შემდეგ. რესურსს დავარქვი თემის სათაური.
. რესურსისათვის გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის მე-2 კლასის
ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი, მარინე
ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი.
მსგავსი რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად
გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი
7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე სასკოლო სახელმზღვანელოში მოცემული მასალები აღნიშნულ
თემაზე.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია, თუ როგორ შეესრულებინათ
დავალება. სწორი პასუხისთვის მაუსის მარცხენა ღილაკით უნდა გაეკეთებინათ აღნიშვნა.
სწორი პასუხის შემთხვევაში , პასუხის გრაფა არ იცვლიდა ფერს. დანარჩენი სამი გრაფა
კი მწვანდებოდა. შემდეგ ამოწმებდნენ პასუხს, მარჯვენა ქვედა კუთხეში აწკაპებდნენ ისარზე და გადადიოდნენ შემდეგ კითხვაზე. შეცდომის
შემთხვევაში ისევ თავიდან იწყებდნენ მუშაობას.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
იზო ძოწენიძე
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
მასწავლებელი: იზო ძოწენიძე
კლასი : II
რესურსის თემა: წყლის და ხმელეთის ობიექტები_
ვიქტორინა
რესურსის მიზანი:
მოსწავლე შეძლებს წყლის და ხმელეთის ობიექტების აღწერას და მათ ამოცნობას; განიმტკიცებს
ცოდნას და აუმაღლდება მოტივაცია.
საგნობრივი სტანდარტით
გათვალისწინებული მიზნები:
ბუნ.დაწყ.(I).4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
·
წყლისა და ხმელეთის მნიშვნელოვანი
ობიექტების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა სახის გეგმასა და რუკაზე;
სასწავლო ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების
დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია ,,learningApps’-ის
პროგრამაში შექმნილი რესურსი. ბუნებისმეტყველების საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,წყლის
და ხმელეთის ობიექტების“, დასრულების შემდეგ გადავწყვიტე გარდა შემაჯამებელი კითხვებისა,
მოსწავლეები გამომეცადა სხვა ფორმითაც. რესურსს დავარქვი ერთ-ერთი თემის სათაური. მსგავსი
რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის მე-2
კლასის ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი,
მარინე ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია. მოსწავლეებს უნდა დაეფიქსირებინათ
სწორი პასუხი. რესურსს აქვს თამაშის სახე. შეცდომის შემთხვევაში ისევ თავიდან იწყებდნენ თამაშს.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
ელექტრონული სასწავლო რესურსის
რეფლექსია
მასწავლებელი: იზო ძოწენიძე
კლასი : II
რესურსის თემა: ბუნებრივი რესურსები _ ვიქტორინა
რესურსის მიზანი: გაიხსენებენ ნასწავლ მასალას
ბუნებრივ რესურსებზე და სწორად უპასუხებენ კითხვებს; იმსჯელებენ მათ შესახებ
და განიმტკიცებენ ცოდნას.
საგნობრივი სტანდარტით
გათვალისწინებული მიზნები:
ბუნ.დაწყ.(I).4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
·
წყლისა და ხმელეთის მნიშვნელოვანი
ობიექტების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა სახის გეგმასა და რუკაზე;
·
ბუნებრივი რესურსების მნიშვნელობაზე
მსჯელობა;
·
ციკლური ბუნებრივი მოვლენების
არწერა და მათ გამომწვევ მიზეზებზე მსჯელობა.
სასწავლო
ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია
,,learningApps’-ის პროგრამაში შექმნილი რესურსი. რესურსს დავარქვი აღნიშნული თემის სათაური.
მსგავსი რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო პროცესში
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის მე-2 კლასის
ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი, მარინე
ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია. რესურსს აქვს თამაშის
სახე. მათ უნდა დაეფიქსირებინათ მაუსის მარცხენა ღილაკით სწორი პასუხი. შეცდომის შემთხვევაში
ისევ თავიდან იწყებდნენ თამაშს.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
ელექტრონული სასწავლო რესურსის
რეფლექსია
იზო ძოწენიძე
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
იზო ძოწენიძე
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
კლასი :
II
რესურსის თემა: საოცარი პლანეტა _ წყვილები
რესურსის მიზანი:
მოსწავლე შეძლებს ჩვენი პლანეტის, დედამიწის , წყლის და ხმელეთის ობიექტების აღწერას
და მათ ამოცნობას.
ბუნ.დაწყ.(I).4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
·
წყლისა და ხმელეთის მნიშვნელოვანი
ობიექტების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა სახის გეგმასა და რუკაზე;
სწავლების
დაწყებით საფეხურზე მმასწავლებლები ვიყენებთ სხვადასხვა ეფექტურ მეთოდებს, ამა თუ იმ
საჭიროებიდან გამომდინარე ვქმნით სასწავლო რესურსებს.
სასწავლო ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების
დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია ,,learningApps’-ის
პროგრამაში შექმნილი რესურსი. ბუნებისმეტყველების საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,წყლის
და ხმელეთის ობიექტების“, დასრულების შემდეგ გადავწყვიტე გარდა შემაჯამებელი კითხვებისა,
მოსწავლეები გამომეცადა სხვა ფორმითაც. რესურსს დავარქვი ისეთი სათაური, რომელიც შეესაბამებოდა
მასში გამოყენებულ მასალას. რესურსისათვის გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის
მე-2 კლასის ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი,
მარინე ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი. მსგავსი
რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე ინტერნეტ სივრცეში მოთავსებული ფოტოები და სასკოლო
სახელმძღვანელოში მოცემული მასალები აღნიშნულ თემაზე.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერი და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია, თუ როგორ დაეწყვილებინათ
სურათზე წარმოდგენილი ობიექტები შესაბამის სახელწოდებებთან მაუსის საშუალებით . შეცდომის შემთხვევაში მოსინჯავდნენ
სხვა ვარიანტს. ობიექტის დასახელებას მარჯვენა კუთხეში ჰქონდა დახმარება, სადაც განმარტებული
იყო ეს სიტყვა. სწორად დაკავშირების შემთხვევაში სურათები ქრებოდნენ ეკრანიდან.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
კლასი : II
რესურსის თემა: სიცოცხლის ძირითადი ნიშნები
_ვიქტორინა
რესურსის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს ორგანიზმების აღწერას და დახასიათებას ძირითადი ნიშან-თვისებების
მიხედვით; იმსჯელებს მათ თავისებურებებსა თუ სასიცოცხლო მოთხოვნილებებზე; გამოიყენებს
ნასწავლ მასალას და განიმტკიცებს ცოდნას.
საგნობრივი სტანდარტით
გათვალისწინებული მიზნები:
ბუნ.დაწყ.(I).2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ორგანიმზმების (მცენარეებისა
და ცხოველების) აღწერა და დახასიათება ძირითადი ნიშან-თვისებების მიხედვით;
·
ორგანიზმების დაჯგუფება,
ჯგუფების დახასიათება და შეადარება, მათი ტიპიური წარმომადგენლების აგებულების, ცხოველქმედებისა
და სასიცოცხლო ციკლის თავისებურებებზე მსჯელობა;
·
ორგანიზმების სასიცოცხლო
მოთხოვნილებებისა და მათზე გარემო ფაქტორების ზემოქმედების შესახებ მსჯელობა.
მე-2
კლასის მოსწავლეებთან ბუნებისმეტყველების გაკვეთილებზე აღმოვაჩინე, რომ მოსწავლეებს
უჭირდათ მასალის გაგება და დამახსოვრება. ამიტომ გადავწყვიტე ამ პრობლემის გადასაჭრელად და მათი მოტივაციის
ამაღლების მიზნით დამემზადებინა ისეთი რესურსი, რომელიც გაუიოლებდათ სწავლას და ინტერესს
აღუძრავდათ ბუნებისმეტყველების საგნის მიმართ.
სასწავლო
ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია
,,learningApps’-ის პროგრამაში შექმნილი რესურსი, რომელიც გამოვიყენე ბუნებისმეტყველების საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,სიცოცხლის
ძირითადი ნიშნები“, გავლის შემდეგ. რესურსს დავარქვი თემის სათაური.
. რესურსისათვის გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის მე-2 კლასის
ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი, მარინე
ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი.
მსგავსი რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად
გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი
7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე სასკოლო სახელმზღვანელოში მოცემული მასალები აღნიშნულ
თემაზე.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია, თუ როგორ შეესრულებინათ
დავალება. სწორი პასუხისთვის მაუსის მარცხენა ღილაკით უნდა გაეკეთებინათ აღნიშვნა.
სწორი პასუხის შემთხვევაში , პასუხის გრაფა არ იცვლიდა ფერს. დანარჩენი სამი გრაფა
კი მწვანდებოდა. შემდეგ ამოწმებდნენ პასუხს, მარჯვენა ქვედა კუთხეში აწკაპებდნენ ისარზე და გადადიოდნენ შემდეგ კითხვაზე. შეცდომის
შემთხვევაში ისევ თავიდან იწყებდნენ მუშაობას.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
მასწავლებელი: იზო ძოწენიძე
კლასი : II
რესურსის თემა: წყლის და ხმელეთის ობიექტები_
ვიქტორინა
რესურსის მიზანი:
მოსწავლე შეძლებს წყლის და ხმელეთის ობიექტების აღწერას და მათ ამოცნობას; განიმტკიცებს
ცოდნას და აუმაღლდება მოტივაცია.
საგნობრივი სტანდარტით
გათვალისწინებული მიზნები:
ბუნ.დაწყ.(I).4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
·
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
·
წყლისა და ხმელეთის მნიშვნელოვანი
ობიექტების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა სახის გეგმასა და რუკაზე;
სასწავლო ელექტრონული რესურსის შექმნის და გამოყენების
დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია ,,learningApps’-ის
პროგრამაში შექმნილი რესურსი. ბუნებისმეტყველების საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,წყლის
და ხმელეთის ობიექტების“, დასრულების შემდეგ გადავწყვიტე გარდა შემაჯამებელი კითხვებისა,
მოსწავლეები გამომეცადა სხვა ფორმითაც. რესურსს დავარქვი ერთ-ერთი თემის სათაური. მსგავსი
რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების,
დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებამ მაჩვენა, რომ
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების გამოყენებაში. მათი მოტივაცია
მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი გამოდის. სწორედ ამან
განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე მოსწავლეთა საჭიროებები
და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი ადეკვატური ყოფილიყო
ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის მე-2
კლასის ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო, რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი,
მარინე ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი. მოვარგე ჩემი არჩეული
თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი.
ვინაიდან საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა,
გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად
და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე
,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს მივეცი ინსტრუქცია. მოსწავლეებს უნდა დაეფიქსირებინათ
სწორი პასუხი. რესურსს აქვს თამაშის სახე. შეცდომის შემთხვევაში ისევ თავიდან იწყებდნენ თამაშს.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს
მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის
მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა დაწყებითი კლასების
მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
ბულინგი
ბრტყელიმ და სიბრცული გეომეტრიული ფიგურები
https://drive.google.com/file/d/1hkIygoDsVNU1R0gGk5fOVAA879M2SA4H/view?usp=sharing
ელექტრონული სასწავლო
რესურსის რეფლექსია
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
მასწავლებელი: იზო ძოწენიძე
კლასი : II
რესურსის თემა: ამოცანები
ფულის ერთეულებზე
რესურსის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს
რიცხვის ცნების და მისი წარმოდგენის საშუალებების
გამოყენებას; შეადარებს რიცხვებს ერთმანეთს და ამოხსნის ამოცანებს.
საგნობრივი სტანდარტით გათვალისწინებული მიზნები:
მათ.დაწყ.(I).1 მოსწავლე უნდა ფლობდეს და იყენებდეს რიცხვის ცნებას
და რიცხვის წარმოდგენის საშუალებებს; მოსწავლემ უნდა შეძლოს რიცხვების შედარება და
კლასიფიცირება.
მათ.დაწყ.(I).13 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ყოველდღიური ცხოვრებიდან
ან ბუნებისმეტყველების დარგებიდან მომდინარე მარტივი ამოცანების ამოხსნა.
სასწავლო ელექტრონული
რესურსის შექმნის და გამოყენების დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია ,,learningApps’-ის პროგრამაში შექმნილი რესურსი. ბუნებისმეტყველების
საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,ფულის ერთეულები“,
დასრულების შემდეგ გადავწყვიტე გარდა შემაჯამებელი კითხვებისა, მოსწავლეები გამომეცადა
სხვა ფორმითაც. რესურსს დავარქვი ისეთი სათაური, რომელიც შეესაბამებოდა მასში გამოყენებულ
მასალას. მსგავსი რესურსის და ზოგადად, რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო
პროცესში მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა
იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა
ინდივიდუალური თავისებურებების, დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების
გამოყენებამ მაჩვენა, რომ მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების
გამოყენებაში. მათი მოტივაცია მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი
გამოდის. სწორედ ამან განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა
განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე
მოსწავლეთა საჭიროებები და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი
ადეკვატური ყოფილიყო ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის
შევადგინე ამოცანები აღნიშნულ თემაზე და დავალაგე
სირთულის მიხედვით, მარტივიდან რთულისაკენ.
ვინაიდან
საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა, გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ
ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და
შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე ,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს
მივეცი ინსტრუქცია. მათ უნდა დაეფიქსირებინათ მაუსის მარცხენა ღილაკზე თითის დაჭერით
სწორი პასუხი, რომელიც გამწვანდებოდა. შეცდომის შემთხვევაში კი ისევ თავიდან იწყებდნენ
მუშაობას.
ცოდნის გასამტკიცებლად
აღნიშნული რესურსის ბმული სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ
შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს მოტივაცია და გაუღრმავდათ მათემატიკის საგნისადმი
ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ
გამოიყენეონ დაწყებითი კლასის მასწავლებლებმა, რომლებიც მათემატიკას ასწავლიან, ასევე
სხვა დაწყებითი კლასების მოსწავლეებმა და დაინტერესებულ პირებმა.
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
მასწავლებელი: იზო ძოწენიძე
კლასი : II
რესურსის თემა: ,,სხეულები მასალები“ _ წყვილები
რესურსის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს: სხეულებისა და მათი შემადგენელი
მასალების ერთმანეთთან დაკავშირებას; გაუღრმავდება საბუნებისმეტყველო საგნებისადმი
ინტერესი და აუმაღლდება მოტივაცია.
საგნობრივი სტანდარტით
გათვალისწინებული მიზნები:
ბუნ.დაწყ.(I).3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს: სხეულებისა და მათი შემადგენელი
მასალების/ნივთიერებების თვისებების დახასიათება.
სწავლების
დაწყებით საფეხურზე მასწავლებლები ვიყენებთ სხვადასხვა ეფექტურ მეთოდებს, ამა თუ იმ
საჭიროებიდან გამომდინარე ვქმნით სასწავლო რესურსებს.
სასწავლო ელექტრონული
რესურსის შექმნის და გამოყენების დასადასტურებლად ჩემ მიერ წარმოდგენილია ,,learningApps“-ის პროგრამაში შექმნილი რესურსი. ბუნებისმეტყველების
საგანში, ერთ-ერთი თემის, ,,სხეულების და მასალები“, დასრულების შემდეგ გადავწყვიტე
გარდა შემაჯამებელი კითხვებისა, მოსწავლეები გამომეცადა სხვა ფორმითაც. რესურსისათვის
გამოვიყენე ეროვნული სასწავლო გეგმა და სკოლის მე-2 კლასის ბუნებისმეტყველების სახელმზღვანელო,
რომლის ავტორები არიან: მანანა ვარდიაშვილი, მარინე ჭელიძე, ირმა ავალიანი და გიორგი
გედენიძე. მოვიძიე პროგრამა ,,learningApps”-ში სხვადასხვა ტიპის რესურსი და შევარჩიე ერთ-ერთი.
მოვარგე ჩემი არჩეული თემა და დავამზადე აღნიშნული რესურსი. მსგავსი რესურსის და ზოგადად,
რესურსების მიზანმიმართულად გამოყენებას სასწავლო პროცესში მასწავლებლის პროფესიული
სტანდარტიც სთხოვს: მუხლი 7. სასწავლო პროცესი.
,,მასწავლებელმა
იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ეროვნული და სასწავლო გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა
ინდივიდუალური თავისებურებების, დროითი და სასწავლო რესურსების გათვალისწინება.“
ისტ-ის ტექნოლოგიების
გამოყენებამ მაჩვენა, რომ მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან ციფრული რესურსების
გამოყენებაში. მათი მოტივაცია მნიშვნელოვნად მაღლდება და საგაკვეთილო პროცესიც მრავალფეროვანი
გამოდის. სწორედ ამან განაპირობა, რომ კონკრეტული რესურსი დამემზადებინა და გამომეყენებინა
განვლილი თემის შეჯამების დროს. დავადგინე
მოსწავლეთა საჭიროებები და ცოდნის დონე. ყოველივე ამან კი განაპირობა ის, რომ რესურსი
ადეკვატური ყოფილიყო ესგ-ს გეგმით განსაზღვრული მიზნისა.
რესურსისთვის გამოვიყენე ინტერნეტ სივრცეში მოთავსებული ფოტოები და სასკოლო
სახელმზღვანელოში მოცემული მასალები აღნიშნულ თემაზე.
ვინაიდან
საკლასო ოთახებში ინტერნეტზე წვდომა არაა, გადავწყვიტე მოსწავლეები ამეყვანა კომპიუტერულ
ლაბორატორიაში. კლასი დავყავი წყვილებად და თითოეულ წყვილს ჩავურთე კომპიუტერები და
შევედი ამ პროგრამაში ჩემს გვერდზე. ვიპოვე ,,ჩემს დანართებში“ ეს რესურსი. მოსწავლეებს
მივეცი ინსტრუქცია, თუ როგორ დაეწყვილებინათ სხეულები და მასალები ერთმანეთთან მაუსის
საშუალებით . შეცდომის შემთხვევაში ისევ თავიდან იწყებდნენ მუშაობას.
ცოდნის გასამტკიცებლად აღნიშნული რესურსის ბმული
სახლშიც გავუგზავნე მოსწავლეებს.
ჩემ მიერ
შექმნილმა რესურსმა აუმაღლა მოსწავლეებს მოტივაცია და გაუღრმავათ ბუნებისმეტყველების
საგნისადმი ინტერესი.
რესურსი შეუძლიათ
გამოიყენონ დაწყებითი კლასის მასწავლებლებმა, რომლებიც ბუნებისმეტყველებას ასწავლიან, ასევე სხვა
დაინტერესებულ პირებმაც.
Комментариев нет:
Отправить комментарий