შ ე ფ ა ს ე ბ ა
1.
გ ა კ
ვ ე თ ი ლ ზ ე ჩ ა რ თ უ ლ ო ბ ა
კრიტერიუ-მები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
საგანთა რაოდენობების
განსაზღვრა სა-განთა ერთობლიობები-დან
|
უჭირს საგანთა
ერთობლიობებიდან საგანთა რაოდენობების განსაზღვრა.
|
ზოგჯრ განსაზღვრავს
საგანთა რაოდენობას ერთობლიობები-დან
|
ზუსტად განსაზ-ღვრავს
საგანთა რაოდენობას ერთობლიობებიდან.
|
მოკლე დროში განსაზღვრავს
საგანთა რაოდენობას ერთობლიობებიდან.
|
ზოგიერთი მათემატიკუ-რი
ნიშნის გამოცნობა და მათი პრაქტიკული გამოყენება
|
უჭირს ზოგიერთი
მათემატიკური ნიშნის გამოცნობა და შესაბამისად ვერც იყენებს პრაქტიკულად.
|
ზოგჯერ გამოიცნობს
მათემატიკურ ნიშნებს, მაგრამ უჭირს მათი პრაქტიკუ-ლად გამოყენება.
|
გამოიცნობს მათემატიკურ
ნიშნებს და იყენებს მათ პრაქტიკულად.
|
ყოველთვის გამოიცნობს
მათემატიკურ ნიშნებს და ორიგინალურად იყენებს მათ.
|
არითმეტი-კულ
მოქმედებათა შესრულება (მათ შორის საგანთა ერთობლიობების გამოყენებით)
|
უჭირს არითმეტიკულ
მოქმედებათა შესრულება საგანთა ერთობლიობე-ბის გამოყენებით.
|
ზოგჯერ უჭირს
არითმეტი-კულ მოქმედებათა შესრულება საგანთა ერთობლიობების გამოყენებით.
|
არ უჭირს არითმეტიკულ
მოქმედებათა შესრულება საგანთა ერთობლიობე-ბის გამოყენებით.
|
სწრაფად ასრულებს
არითმეტიკულ მოქმედებებს საგანთა ერთობლიობე-ბის გამოყენებით.
|
მოქმედებების
სიტყვიერი აღწერადა შესაბამისი დასკვნების გამოტანა
|
უჭირს მოქმედებების
სიტყვიერად არწერა და სათანადო დასკვნების გამოტანა.
|
ზოგჯერ უჭირს
მოქმედებების სიტყვიერად აღწერა და შესაბამისი დასკვნების გამოტანა.
|
სიტყვიერად აღწერს
მოქმედებებს , მაგრამ დასკვნები ამომწურავი არაა.
|
დაწვრილებით არწერს
მოქმედებებს და გამოაქვს საინტერესო და ამომწურავი დასკვნები.
|
2.
ჯ გ უ ფ უ რ ი მ უ შ ა ო ბ ი ს რ უ ბ რ ი კ ა
კრიტერიუ-მები
|
წარუმატებე-ლია
|
დამაკმაყოფი-ლებელია
|
წარმატე-ბულია
|
ჯგუფის წევრების
ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა წევრი არაა
ჩართული.
|
უმრავლესობა ჩართულია.
|
ყველა ჩართულია.
|
ურთიერთმოსმენის
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ, არ
უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს.
|
ნაკლებად იზიარებენ
ერთმანეთის აზრს.
|
უსმენენ ერთმანეთს
და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს.
|
ინსტრუქციის მიხედვით
მუშაობა
|
ზუსტად ვერ მიჰყვებიან
ინსტრუქციას.
|
ნაწილობრივ მიჰყვებიან
ინსტრუქციას.
|
მუშაობენ ინსტრუქციის
მიხედვით.
|
დროის ლიმიტის
დაცვა
|
არ ჰყოფნით დრო
სამუშაოს შესასრულებლად.
|
უმნიშვნელოდ გააცდინეს
დრო.
|
დაიცვეს დროის
ლიმიტი.
|
ლიდერის როლი
|
ვერ მართავს ჯგუფის
მუშაობას.
|
ზოგჯერ ახერხებს
მუშაობის წარმართვას.
|
ეფექტურად მართავს
ჯგუფის მუშაობას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий